Monday, July 5, 2010

Bi Düşün Bakalım

Bi Düşün Bakalım

Link to Bi Düşün - Kişisel Günlük

Fireworks’te Saçmalıyorken – 2

Posted: 05 Jul 2010 08:59 AM PDT

Evet artık seri halinde geliyorum :D Her canım sıkıldığında Fireworks’u açıp bir şeyler çiziyorum. Hem yeteneği geliştirmek için, hem gde ileride grafikerlik okumak istiyorum. Bu nedenle boş zamanlarımda ufaktan da olsa bu alanla ilgili işler yapmaktan zevk alıyorum. Bu günde geçtim bilgisayar başına bir matematik sitesi logosu yapmaya başladım. Daha sonra bu çalışma amacını aşıp [...]

Yazının Devamı İçin Başlığa Tıklaman Yeterli :)

Hayattan Sorular {mim}

Posted: 04 Jul 2010 04:47 PM PDT

Bu blog dünyasında bir olay var. Tanındıkça mimleniyorsun gibi bir şey. Bu da benim kaçıncı mimim olmuş bakalım.. Bu yazdığım 5. mim olacakmış. Vay be :) Baya iyimiş bu kadar düşünmüyordum :) Neyse gelelim şimdiki mime. Beni sağolsun Mert mimlemiş. Konumuz hayattan sorular gibi ilginç bir mim :) Böyle kendinden sorulu mim ilk defa gördüm [...]

Yazının Devamı İçin Başlığa Tıklaman Yeterli :)

Bi Düşün Bakalım, Here you can watch Bi Düşün Bakalım online. Recently it is the latest update serial play for the Bi Düşün Bakalım.Bi Düşün Bakalım is fully Eng Subbed, and avail in eng sub. Now it is availab le to watch online. you can watch Bi Düşün Bakalım by the given links below, click on Bi Düşün Bakalım Parts below to watch online. Bi Düşün Bakalım Vidoe is source of Mega Video, Youtube etc, so you can watch Bi Düşün Bakalım without any issue.

Bi Düşün Bakalım Part 1

Bi Düşün Bakalım Part 1

Bi Düşün Bakalım Part 1

Tags: Bi Düşün Bakalım, Bi Düşün Bakalım watch online, full Bi Düşün Bakalım video, Bi Düşün Bakalım download, Bi Düşün Bakalım torrent, free Bi Düşün Bakalım, Bi Düşün Bakalım megavideo, Bi Düşün Bakalım full, Bi Düşün Bakalım eng sub

0 comments: